10 Temmuz 2017

Seferihisar Klorak Burak



''Konuşmamız lazım'' (hereinafter i'll be referring to this term as KL), cümlesinin allah bin belasını versin. Hiç bir cümleden bu kadar tiksinmedim. ''Bakarız, hallederiz'' bile bu cümlenin tahtına yaklaşamaz. O yüzden Burak KL dediğinde ben 4 kırmızı tuborgumu alıp eve gittim çünkü biliyorum ki bir bokluk olacak. Bodrum'daki işi oldu taşınacak veya Antalya'da deneme çiftliği kuracak veya Mars'ta su buldular amk gidip orada tarımı başlatacak...kısacası İZMİR OLMAYAN herhangi bir yere taşınacak... KL dedikten sonra hayırlı birşey söylemesi mümkün değil. Hatta ev halkıyla istişare yaptım ve Sadullah dedi ki KL bazen ''ben bir bok yedim, şöyle şeyler yaptım, başka biri var'' anlamına gelebilir, kesin balık kokarak geliyor.. Bunların hiç biri olmadı. Dünyanın en güzel KL'ı idi dün gece. Terkedildiğim günden beri ilk defa canım yanmadı, dünyayı 48 saatte alırım, 72 saatte ciflerim gücüyle uyandım..

Baya işi yüzünden İzmir'de kalması gerekiyor ve ben hayatına ilk tercihten yerleştim.. Hala aklım durduğu için anlatamıyorum. Bir, çalıştığı firma onu Bodrum'a göndermiyor. İki, hayatımızdaki tüm hasarlı insancıklardan uzaktayız deniz kenarındayız. Üç izinli olduğu anda Kuşadası yapıyoruz. 

Dört, ben artık Müslüm ve Orhan'a ara verdim.



Hiç yorum yok: