7 Temmuz 2017

Gevrek Lor Alaçatı


burası akyaka bu arada
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Ev arkadaşım kişisi, ev arkadaşımın sevgilisi kişisi ve ben ayağı kırık itler gibi geziyoruz. Her haftasonu bir yerlerde çadır kurup müsaitse mangala bağlıyoruz. Bu aralar kendimize yeni stres kaynağı ürettik, yeni/doğalgazlı ev bakıyoruz, İrem avukat olduğu için sikimsonik Akbank mevzularımı hallettik, İzmirli olmamın yedinci ayında sonunda HERŞEY MUHTEŞEM GİDİYOR, Burak konusu hariç.(Tam şimdi Zülfü Livaneli'den nefesin nefesime açılsın arkaplanda pls)

Burak birini/birşeyi kaybetme konusunda ulti çekeceğim insan, benim de bitirme tezim. En son 4 gün önce gördüm, muhteşem bir akşam muhteşem bir sabahtı ve bir daha ne zaman görürüm zerre bilmiyorum. Onunla bir dakikam mı kaldı beş dakikam mı kaldı bilmiyorum.

Evde buzdolabının üzerindeki bir kağıtta ''senden vazgeçti sakın unutma'' yazıyordu, ''o öyle değil'' deyip sarılmıştı, biraz sabret. Pekala.






                           

Hiç yorum yok: